Close
POKLIČITE NAS: +386 (0)2 620 27 02 +386 (0)31 574 193 Pon.-Pet.: 8.00–16.00h
Sobota: Po dogovoru; trgovina@extreme-sport.si
0 izdelkov
V vaši košarici nimate izdelkov!
Vse kategorije
    Filters
    Nastavitve
    Iskanje

    Dostava - Vračilo - Garancija izdelkov

    Dostava izdelkov

    Hitra pošta vam v dopoldanskih urah (do 14:00) dostavlja blago v vsako slovensko vas. Vaša naloga je le, da ste dosegljivi na naslovu, ki nam ga posredujete ob naročilu. Naslov(e) imate možnost spremeniti ob vsakem naročilu ali v meniju "Moj račun".

    Poštnina se zaračunava v skladu s cenikom Pošte Slovenije.

    Cenik je objavljen na spletni strani www.posta.si .

    OPOMBE: Čas dostave je odvisen od zaloge in dobavljivosti artikla. Pri vsakem artiklu je naveden predvideni čas dostave blaga. Izraža se v delovnih dneh od dneva naročila. Vsako morebitno zakasnitev dobave vam bomo v najkrajšem možnem času sporočili prek e-pošte ali telefona..

     

    V naprej boste obveščeni če bi nastali morebitni dodatni stroški prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;

    Izdelek z stvarno napaka lahko nemudoma vrnete in vam zamenjamo z novim oziroma vam vrnemo kupnino, kot je navedeno v zdornjem odstavko.

     

     

    Vračilo oz. reklamacija izdelkov

    Prosimo Vas, da ste pozorni, da vrnjeni izdelek in embalaža (primer: škatla za čevlje) nista poškodovana, prav tako izdelek ne sme imeti vidnih znakov obrabe.

     

    Pravica do odstopa od pogodbe

    Kupci, ki sklenete kupoprodajno pogodbo-nakup na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imate pravico, da od pogodbe odstopite.

    V kolikor izdelek začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

    V primeru odstopa od pogodbe morate prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to krivi vi. Stroške vračila blaga plača kupec.

    Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko pridobite fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto vas tretja oseba, ki ni prevoznik, in jo v ta namen določite vi.

    Za uveljavitev pravice do odstopa morate naše podjetje, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo pisno na naš naslov (Prostik, Simon Šipek,s.p, Podgora 42, 2394 Kotlje) ali po elektronski pošti na naslov: info@prostik.si V ta namen lahko uporabite priloženi priloženi odstopni obrazec, vendar to ni obvezno.

    Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem vaše pravice do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

    Če odstopite od te pogodbe, vam brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o vaši odločitvi o odstopu od te pogodbe, povrnemo vsa z vaše strani prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni z naše strani ponujena cenovno najugodnejša standardna oblika dostave). Takšno povračilo bomo izvršili z enakim plačilnim sredstvom, ki ste ga uporabili sami pri izvedbi prvotne transakcije, razen če ste se izrecno dogovorili drugače; v nobenem primeru zaradi takšnega povračila ne boste imeli kakršnih koli stroškov.

    Plačilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam ne posredujete dokaza, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

    Neposredne stroške vračila blaga nosite vi.

     

    ODSTOPNI OBRAZEC

     

    Reklamacija izdelka

    Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:
    • Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na: trgovina@extreme-sport.si ali pokličite (0)2 620 27 02, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka.
    • V primeru lažne reklamacije Prostik, Simo Šipek,s.p. ne vrne izdelka ali kupnine izdelka.
    • Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju!
    • Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija). Pošta Slovenije bo prevzela vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu/zamenjavi dostavila nazaj.
    • Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila/zamenjave krije Prostik, Simon Šipek, s.p.
    • Reklamirani izdelek bo prevzel poštar Pošte Slovenija po naročilu s strani Prostik, Simon Šipek
    • Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.

    Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:

    Garancijska izjava

    Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Prostik, simon Šipek, s.p. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (14 dni).

    Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 oz. 2 leti garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

    • pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
    • v garancijski dobi sme servis opravljati le Prostik, Simon Šipek, s.p.
    • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
    • izdelek morate uporabljati skladno z navodili;
    • kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa.

    Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami in pritožbami

    Na telefonski številki 031 574 193 vsak delovni dan od 8. do 17. ure.
    Elektronski naslov za reklamacije in pritožbe: trgovina@extreme-sport.si

    Stvarne napake

    Podjetje Prostik, Simon Šipek, s.p. v skladu z ZVPot nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca po e-pošti na: trgovina@extreme-sport.si v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

    Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

    Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

    Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    • odpravi napako na blagu ali
    • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
    • vrne plačani znesek.

    Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

    Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu storitvi sporen.

    Napaka je stvarna:

    1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.